Normális anyucika

Hogyan legyek SZUPER ANYA?

Gondolom mindenkinek számít a pénz. Ezzel mi is így vagyunk. Mint láttátok nekünk 4 gyerkőcünk van. Még egy óvodás, de 3 már iskolás. Rengeteg pénz kell a beiskolázáshoz. De mégis telik nyaralásra. Most voltunk Balatonlellén az Erzsébet-programnak köszönhetően. 6 főnek 20.000 Ft volt 7 nap 6 éjszaka teljes ellátással. A szállás hotelben volt. Igaz, hogy erre csak kettő évente van lehetőség, de ez akkor is szuper.  Vigyor Az utazás oda 3.000 + ugyanannyi vissza, mert mi szeretünk vonatozni. Ott nem kell a gyerekeknek összepréselődniük, mint a buszon. Mi megpróbáljuk a lehetőségeket kihasználni, ha már van. Segélyt soha nem kérek annak ellenére, hogy drága az albérlet. Én úgy gondolom, hogy biztosan vannak nálam nehezebb sorsú magyar családok, adják inkább nekik oda. Az étkezésen úgy spórolok, hogy a suliba, oviba esznek reggelit, ebédet, uzsonnát. Éppen ezért hétközben nem szoktam főzni. Hétvégén viszont mindenki kedvére teszek úgy, hogy megkérdezem ki mt enne, és én elkészítem. Ez általában 2-3 leves, 2-3 köret, és 6 féle hús. Mellé a saláta és a desszert. Nálunk ilyen egy hétvégi menü. De hetente egyszer meg tudom csinálni még akkor is, ha ehhez a 40 C°-ban kell a tűzhely mellett is állnom.

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Most jön az iskolakezdés. Mi a tankönyveket ingyen kapjuk, de az étkezések felét fizetjük. De ha bele gondoltok, nem is a tankönyvek drágák. Hanem a többi. A tavalyi iskolatáska már nem jó, mert olcsót vettünk, ami max. 1 évre van kalibrálva. Hihetetlen mennyiségű írószer ( toll, ceruza, radír, faragó, filc, zsírkréta, színesceruza, grafitceruza, körző...) ebből havonta biztosan be kell szerezni 1-2 csomagot. Plussz a festékek, füzetek, borítok, papírok... sorolhatnám napestig, és akkor sem lenne vége a listának. Egy időben csak a legolcsóbb tanszereket vettük, de rájöttünk, hogy talán sokkal jobban kijövünk anyagilag, ha a kicsit jobb minőségű dolgokat vesszük. Ezek nem mennek tönkre, viszont könnyen "elvesznek". Mert ezek általában jobban tetszenek az osztálytársaknak. Nem tudom mit szólnának hozzá, ha mi is így pótolnánk a hiányzó felszereléseket.

Oldal: Felnőtteknek
Normális anyucika - © 2008 - 2024 - normalanyucika.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap